Voor de scan

De marketingscan is bedacht en opgezet omdat wij bij onze relaties een behoefte zagen aan een tool om beter inzicht te krijgen in de effectiviteit van hun marketing inspanningen. Een scan die perspectief biedt op potentiële verbeteringen en mogelijke innovaties.

Kwalitatieve feedback

De vragenlijst is niet een goed gecamoufleerde offerte generator zoals er veel tevoorschijn komen wanneer u in Google zoekt op het begrip ‘marketingscan’.  De vragenlijst voedt een achterliggende applicatie die op basis van zes algemeen aanvaardde marketingmodellen een gedegen rapport genereert.

Voordat u gaat invullen

Probeer de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden. Vul niet zomaar iets in als u het echt niet weet. Geef dit dan gewoon aan, dit is namelijk ook een onderdeel van een stand opname. Schroom dus niet.

Wat er met uw gegevens na de scan gebeurt?

Nadat wij voor de laatste maal contact met u hebben gezocht worden al uw gegevens uit ons systeem verwijderd (zie ook: privacyverklaring).

Drie e-mail momenten

Nadat u de laatste vraag heeft ingevuld en heeft verzonden ontvangt u binnen een uur een eerste e-mail een pdf bestand met uw persoonlijke rapport met aanbevelingen. Klik hier voor een voorbeeld rapport.

Een week later nemen wij per e-mail nogmaals contact met u op om te informeren of alles duidelijk is en of er wellicht behoefte is aan een brainstormsessie voor verdere voortgang.

Wij zijn ervan overtuigd dat ons rapport u aanzet tot denken maar vooral verleidt om uit uw comfort zone te stappen. Twee weken na de scan vragen wij u daarom nogmaals of er behoefte is om inhoudelijk te sparren.

Daarna gaan wij er vanuit dat u er zelf wel uit komt 😉

Wij wensen u veel succes!

 

Erwin Moojen

Erwin Moojen

Co-founder

Vanuit een zeer ruime ervaring in marketing automation en conversie optimalisatie, helpt Erwin marketing effectiever en makkelijker te maken. Oprichter van Leads Lab en 22 Times, prijswinnend bureau voor email marketing automation.

Eric Cornelissen

Eric Cornelissen

Co-founder

Al vanaf 1988 is het mijn passie om creatief omgaan met de aanwezige middelen in een onderneming. In deze rol medeontwikkelaar van de iMonitoring software en eigenaar van Cornelissen.Marketing.