Na de scan

3 opties

U heeft de marketingscan gedaan en de informatie uit onze analyse tot u genomen. Wellicht bent u bevestigd in uw vermoedens, wellicht bent u aangenaam verrast door de stand van zaken. Wat de uitkomst ook is, het is wel het resultaat van de noodzaak die u voelde om de scan te doen. U heeft nu die opties:

Behoefte om te sparren

De feedback die wij vaak krijgen is dat er direct na het lezen van het rapport er vanuit de vragen die hierbij er een enorme behoefte is om inhoudelijk te sparren. Uiteraard totaal afhankelijk de mate waarop het rapport aan uw verwachting voldoet.

Durf uit uw comfort zone stappen

De marketingscan heeft u niet zomaar ingevuld. U had wellicht een concrete aanleiding die u heeft aangezet om uw marketingactiviteiten nog eens onder de loep te nemen. Waarom dan niet nog een stap nemen en laat ons een keer actief meedenken.

Goed bereikbare locatie

Voor de brainstormsessies hebben wij een zeer goed bereikbare locatie, centraal in het land. Op het middenperron van station Naarden Bussum houden wij kantoor en nodigen u van harte uit in ons bispreekkamer.