Na de scan
3 opties
U heeft de marketingscan gedaan en de informatie uit onze analyse tot u genomen. Wellicht bent u bevestigd in uw vermoedens, wellicht bent u aangenaam verrast door de stand van zaken. Wat de uitkomst ook is, het is wel het resultaat van de noodzaak die u voelde om de scan te doen. U heeft nu die opties:
Zelf aan de slag gaan
- U heeft de marketingscan gedaan en de informatie uit onze analyse tot u genomen. Wellicht bent u bevestigd in uw vermoedens, wellicht bent u aangenaam verrast door de stand van zaken. Wat de uitkomst ook is, u heeft de handvatten gekregen voor de verbetering van uw marketing en communicatie.
- Tijdens de basale brainstormsessie beantwoorden wij de vragen die mogelijk bij u opgekomen zijn tijdens het lezen van de analyse. Vervolgens lopen wij nog een keer met u door het rapport en schetsen mogelijke scenario’s voor verbetering.
- Ter voorbereiding van de brainstormsessie voeren wij met het rapport als uitgangspunt een omgevingsonderzoek uit. Wij verdiepen ons in uw markt en doelgroep(en). De informatie die dit oplevert in combinatie met het rapport zelf legt de basis voor een vruchtbare brainstormsessie. Na afloop hiervan ligt er een eerste plan van aanpak op tafel.
Basale brainstormsessie
- U heeft de marketingscan gedaan en de informatie uit onze analyse tot u genomen. Wellicht bent u bevestigd in uw vermoedens, wellicht bent u aangenaam verrast door de stand van zaken. Wat de uitkomst ook is, u heeft de handvatten gekregen voor de verbetering van uw marketing en communicatie.
- Tijdens de basale brainstormsessie beantwoorden wij de vragen die mogelijk bij u opgekomen zijn tijdens het lezen van de analyse. Vervolgens lopen wij nog een keer met u door het rapport en schetsen mogelijke scenario’s voor verbetering.
- Ter voorbereiding van de brainstormsessie voeren wij met het rapport als uitgangspunt een omgevingsonderzoek uit. Wij verdiepen ons in uw markt en doelgroep(en). De informatie die dit oplevert in combinatie met het rapport zelf legt de basis voor een vruchtbare brainstormsessie. Na afloop hiervan ligt er een eerste plan van aanpak op tafel.
Power brainstormsessie
- U heeft de marketingscan gedaan en de informatie uit onze analyse tot u genomen. Wellicht bent u bevestigd in uw vermoedens, wellicht bent u aangenaam verrast door de stand van zaken. Wat de uitkomst ook is, u heeft de handvatten gekregen voor de verbetering van uw marketing en communicatie.
- Tijdens de basale brainstormsessie beantwoorden wij de vragen die mogelijk bij u opgekomen zijn tijdens het lezen van de analyse. Vervolgens lopen wij nog een keer met u door het rapport en schetsen mogelijke scenario’s voor verbetering.
- Ter voorbereiding van de brainstormsessie voeren wij met het rapport als uitgangspunt een omgevingsonderzoek uit. Wij verdiepen ons in uw markt en doelgroep(en). De informatie die dit oplevert in combinatie met het rapport zelf legt de basis voor een vruchtbare brainstormsessie. Na afloop hiervan ligt er een eerste plan van aanpak op tafel.
Behoefte om te sparren
De feedback die wij vaak krijgen is dat er direct na het lezen van het rapport er vanuit de vragen die hierbij er een enorme behoefte is om inhoudelijk te sparren. Uiteraard totaal afhankelijk de mate waarop het rapport aan uw verwachting voldoet.
Durf uit uw comfort zone stappen
De marketingscan heeft u niet zomaar ingevuld. U had wellicht een concrete aanleiding die u heeft aangezet om uw marketingactiviteiten nog eens onder de loep te nemen. Waarom dan niet nog een stap nemen en laat ons een keer actief meedenken.
Goed bereikbare locatie
Voor de brainstormsessies hebben wij een zeer goed bereikbare locatie, centraal in het land. Op het middenperron van station Naarden Bussum houden wij kantoor en nodigen u van harte uit in ons bispreekkamer.